באזז טק – מערכת ייעודית לקהל ייעודי

בשלב זה, באזז טק נותנת פתרון מושלם לחברות, בניני משרדים, מוסדות ותאגידים גדולים מ 200 עובדים ומעלה (או מקומות שיש להם מעל 5 חדרי שירותים). 

על לקוחות החברה נמנים החברות המובילות ומהמתקדמות במשק, החל מחב' הייטק מובילות, בנקים, שדות תעופה, בתי חולים, מגדלי משרדים ומבני מסחר, חב' ניקיון וחב' אחזקת מבנים.

כל חברה שלקחה את המוצר לפיילוט ניסיוני גם לחודשיים-שלושה, המשיכה לעבוד עם באזז טק לאחר מכן, בזכות השילוב של רמת הניקיון ואיכותו עם התייעלות וחיסכון במשאבים בשילוב שירות ברמה גבוהה במיוחד. 

באזז טק ממשיכה להתעדכן ומפתחת מוצרים חדשים בהתאם לצרכים המשתנים או המתעוררים בלי הפסקה.

התוצאה: סביבת עבודה נעימה ונקייה מגבירה את המוטיבציה של עובדים, מורידה את אחוז התלונות משמעותית, מייעלת את תחזוקת המבנים וחוסכת במשאבים.

ממגוון לקוחותינו:

באזז טק פורצת דרך בעולם ה- FM ומעניקה תו תקן למערך הניקיון.

החברה מייצרת ופורסת מערך טכנולוגי חכם לאיסוף נתונים, מבוסס IOT, המאפשר העברת משוב תקלות אנושי בזמן אמת, לצד התרעה טכנולוגית על תקלה עתידית.
הנתונים, הפיקוח והבקרה מזינים ישירות את מערך הניקיון שהופך לממוקד, אפקטיבי, יעיל, חסכוני (ROI) ובעיקר יהיה הרבה יותר נקי, תוך העלאת שביעות הרצון של המשתמשים. הנתונים מתורגמים למדדי ניקיון, מעובדים ועוברים דרך אלגוריתם ייחודי, המציג ערך מספרי ומשקף מציאות.
רשימת הלקוחות המכובדת בארץ מראה את סוג לקוחותינו, אנו נוגעים בתחומים שונים ומגוונים של התעשייה – מחברות הי טק, חברות פארמה, בתי חולים, נמלי תעופה, בתי מלון, מרכזי קניות, מוסדות חינוך ועוד ועוד.